1. Złożenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych:
a) wniosku o wydanie zgody na realizację obowiązku szkolnego poza szkołą – Wniosek rodziców o ED
b) kwestionariusza kandydata na ucznia do szkoły podstawowej w edukacji domowej – Karta zgłoszeniowa
c) oświadczenia rodziców/opiekunów o zapewnieniu dziecku warunków umożliwiających realizację podstawy programowej obowiązującej na danym etapie kształcenia – Oświadczenie realizacja pp
d) zobowiązania rodziców/opiekunów do przystępowania w każdym roku szkolnym przez dziecko spełniające obowiązek szkolny lub obowiązek nauki do rocznych egzaminów klasyfikacyjnych – Zobowiązanie Rodziców egzaminy,
e) złożenia oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych – Klauzula informacyjna RODO
f) w przypadku kontynuowania kształcenia na koniec roku szkolnego, świadectwa ukończenia poprzedniej klasy.
2. Zapoznanie się i podpisanie przez Rodzica i dziecko listu powitalnego.
CO ROBIĆ, KROK PO KROKU:
1. Skontaktuj się ze szkołą, zdobądź ważne dla siebie informacje, nr telefonu: 683767553.
2. Pobierz w/w dokumenty rekrutacyjne. Wydrukuj, wypełnij i podpisz.
3. Zrób skan wszystkich dokumentów.
4. Dostarcz dokumenty lub wyślij skany na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Oryginały wyślij na adres: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego ul. Brzozowa 17, 67-300 Wiechlice, woj. lubuskie
6) Oczekuj na informację zwrotną ze szkoły.
Umów się na spotkanie z dyrektorem szkoły: Cecylia Brodzińska, tel. 511432435